Aktualności

Zdjęcia zza kulis

Mamy zdjęcia od kulis! Oto Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kunowicach stała się planem filmowym, a uczniowie klasy 5, wraz z Panią Beatą Sierżant

Nasza Kadra – Pani Dorota

Sąsiedztwo zobowiązuje! Dlatego w naszym przedszkolu uczymy się także języka niemieckiego. A dokładnie uczy go Pani Dorota Pawłowska. To właśnie ją przedstawiamy dziś Wam w

Prawa Dziecka

Mamy prawa! Jako dzieci, mamy swoje podstawowe, niepodważalne i niezaprzeczalna prawa. Dlatego z okazji międzynarodowego dnia praw dziecka, podczas zajęć z Panią Psycholog, jeszcze raz

Nasza Kadra – Pani Joanna

#NaszaKadra! Joanna Pusz – przedszkolna psycholożka. Według niej niegrzecznie dzieci nie istnieją. Wszystko jest kwestią podejścia i zrozumienia. Wspiera kadrę, dzieci, ale również rodziców. Uczy

Nasza Kadra – Pani Kamila

#NaszaKadra! Od dziś ruszamy z nowym cyklem postów, w którym po kolei przedstawimy Wam zespół Niepublicznego Przedszkola Promet Kids. Każda z zaprezentowanych osób jest tu

Pasowanie na Przedszkolaka 2023

Galowo, uroczyście i z niespodzianką! Tak przeżyliśmy dzisiejszy dzień. Emocje jeszcze nie opadły, bo na długo pozostaną w nas wrażenia i wzruszenie. Nasi podopieczni stali

11 listopada

Jaka wielka jest Warszawa! Ile domów, ile ludzi! Ile dumy i radości W sercach nam stolica budzi! – pisał Julian Tuwim. I ta radość oraz

Bal dyni

Magiczny pył, pióro feniksa, kolory tęczy, zapach czekolady… i jeszcze kilka tajemniczych składników i hop! Mikstura Czarownicy gotowa! A ile przy tym frajdy i zabawy.

Mała motoryka

Gdy nasze dzieci pójdą do szkoły, gdy zaczną dorosłe życie, gdy rozwijać będą swoje pasje – to wszystko zaowocuje. Motoryka mała pełni w rozwoju dziecka

Dzień ziemniaka

Czasem pogoda potrafi pokrzyżować plany. Ale wtedy okazuje się, że jest to tylko dodatkowa szansa na kreatywność i realizację nowych zamierzeń. Dzień Ziemniaka spędziliśmy na

Dzień Edukacji Narodowej

Piękny był to dzień, a najpiękniejsze w nim było to, że o nas pamiętaliście. Dziękujemy za wszystkie gesty, przytulasy, laurki, kwiatki i inne upominki jakie

Dzień Chłopaka

Chłopcom wszystko wolno! Chłopcom wolno się wzruszać, chłopcom wypada płakać, chłopcom nie ujmuje okazywanie emocji. Chłopcy też, jak wszyscy, lubią dobrą zabawę. Nasz Dzień Chłopaka

Dzień Jabłka

Stanowi doskonałe (i naturalne!) źródło witamin C i B oraz błonnika pokarmowego. Jest idealne dla małych ząbków i po prostu przepyszne – JABŁKO było dziś

Dzień Przedszkolaka

Nikt, tak jak oni nie jest ciekawy świata. Nikt tak nie doświadcza, nie chłonie i nie ma w sobie takiej wrażliwości. PRZEDSZKOLAKI status tyleż dumny,

Witajcie w przedszkolu!

Ależ tęskniliśmy! Za pełną grupą, wszystkimi koleżankami i kolegami, i wspólną zabawą w komplecie. Wakacje się skończyły, ale letnia pogoda pozostała z nami , dlatego

Żegnajcie wakacje

To już ostatnie chwile wakacji! Ale my, żegnamy je pełni optymizmu, patrząc przed siebie i jeszcze troszeczkę wspominając. Podczas dzisiejszego malowania stópkami doświadczaliśmy łączenia barw.

Wyjazd integracyjny – Łagów

Słoneczna pozdrowienia z letniego wypadu! Ach, cóż to był za weekend! Nabraliśmy dystansu, odpoczęliśmy, dowiedzieliśmy się nowych rzeczy. A wszystko w malowniczej scenerii Łagowa, gdzie

Szkolenie – pierwsza pomoc

Regularnie i systematycznie, co 2 lata przechodzimy szkolenie z pierwszej pomocy. Bierze w nim udział zarówno kadra Przedszkola Promet Kids, jak i Uśmiechniętej Planety. Bo

Restauracja Promet Kids

Restauracja „Promet Kids” zaprasza do korzystania z jej usług! W ofercie zdrowe sałatki owocowe, eko przekąski, autorskie potrawy! Tylko dziś, tylko teraz! U nas zobaczycie

Wąż Bob

UWAGA! W ogrodzie społecznym grasuje wąż! Wszystkich odwiedzających nasz ogród społeczny – „Kunowicki EKOzakątek” prosimy o szczególną ostrożność! Otrzymaliśmy zgłoszenie, że grasuje w nim wąż!

Survivalowe wspomnienia

Survivalowe wspomnienia! Po tej półkolonii wciąż mamy dreszczyk emocji i czujemy smak przygody. Oj działo się, działo! Nie sposób nawet wymienić wszystkich aktywności i naszych

Promet Survival

Z survivalem bawiliśmy się wspaniale! Przetrwaliśmy! Ba! Zrobiliśmy to z uśmiechami na twarzach! Dowiedzieliśmy się mnóstwa ciekawostek na temat survivalowego sprzętu i jego zastosowań, a

Podróże małe i duże

Uwielbiamy podróże! Zwłaszcza, że nasze są małe (Przedszkolaki) i duże (Półkoloniści). A te integrują, kształcą i rozwijają naszą wyobraźnię. Wczoraj w Lubuskie Muzeum Wojskowe w

Promet Creative

Turnus kreatywny za nami! I mamy po nim absolutną pewność, że kreatywność wiele ma odmian i daje nieograniczone możliwości. Wykonaliśmy mnóstwo prac ręcznych powstały gliniane

Bezpieczne wakacje

Jeśli wakacje, to tylko bezpieczne. A do tego potrzebna jest stała i odpowiedzialna edukacja naszych dzieci. Dlatego serdecznie dziękujemy przemiłym Paniom z Powiatowa Stacja Sanitarno

3 Urodziny Ani

Jaka jest Ania? Ania jest przekochana i cudowna. Bądź jak Ania wygadana, pomocna, optymistyczna. A do tego Ania dziś świętuje swoje 3 urodziny. Zostawcie jej